"מציאות דמיונית": עימות בין בן גביר לגלנט בישיבת הקבינט

שלמה ריזל No Comments on "מציאות דמיונית": עימות בין בן גביר לגלנט בישיבת הקבינט

הסתיימה ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני. הקבינט קיבל שורה של החלטות לפגיעה במחבלים ובשולחיהם והסמיך את ראש הממשלה ושר הביטחון לפעול בנידון

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקבינט המדיני ביטחוני סיים את הדיון הדחוף שקיים בצהריים. עם סיום הדיון נמסר מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הקבינט קיבל שורה של החלטות לפגיעה במחבלים ובשולחיהם, והסמיך את ראש הממשלה ושר הביטחון לפעול בנידון". עוד נאמר בהודעה כי הקבינט מגבה את מפקדי וחיילי צה"ל ואנשי זרועות הביטחון בפעילותם נגד גורמי הטרור למען ביטחון אזרחי ישראל.

במהלך ישיבת הקבינט פרץ עימות בין שר הביטחון גלנט לשר לביטחון לאומי בן גביר, כאשר זה האחרון דרש הצבת מחסומים בכבישי איו"ש, חזרה לסגרים וכתרים, וכן סיכולים ממוקדים באזור ולהחמיר את תנאי האסירים הביטחוניים בכלא.

שר הביטחון גלנט הביע התנגדות למהלכים, וציין כי "יש סכנה של חיכוך, וצריך לשים לב לזה. פעם זה היה עשרות בודדות והיום זה כבר מאות. אירוע גורר אירוע". בן גביר תקף אותו ואמר: "אני מרגיש בסרט דמיוני. נרצחו אנשים ואתם כל הזמן מדברים על סכנת החיכוך".

שר הביטחון גם אמר בדיון כי אלפי לוחמי צה"ל ושב"כ פעלו בשבועות האחרונים באופן מוגבר, בין היתר כדי להבטיח נסיעה בטוחה של חלק מהשרים וחברי הכנסת עד לעמדות השידור שמהן הם גידפו את מפקדיהם של אותם לוחמים עצמם.



0 תגובות